Regina Swoboda: Jak na muže. Příručka rafinované a moudré ženy

Jste svobodná a v lásce máte takříkajíc smůlu? Nezoufejte! Máme pro vás knižní tip, díky němuž zvýšíte svou atraktivnost a snáze potkáte či získáte muže svých snů. Regina Swoboda přichází s titulem Jak na muže – Příručka rafinované a moudré ženy, který vydalo nakladatelství Grada.

knihaKniha Jak na muže vám pomůže získat vytouženého partnera a rovněž se dozvíte, jak mít aktivní a naplněné partnerství, ve kterém vás bude provázet humor. Společný život se stane potěšením nejen pro vás, ale i pro vašeho milého.

Regina Swoboda je ředitelkou firmy OPEN4LIFE v Pullachu u Mnichova a již více než deset let se věnuje problematice komunikace. Pořádá rovněž seminář pro zaříkávačky mužů, zaříkávače žen i nezadané. Swoboda je uznávanou mentorkou v programu mentoringu na univerzitě v Kostnici.

Ženy mají na muže stále větší nároky, a pak jsou zklamané, protože muži nenaplňují jejich očekávání. A muži jsou pro změnu frustrovaní, protože pravděpodobně nikdy nic neudělají, jak by měli, a ženy je za to sekýrují. A právě díky této knize byste měla své postoje změnit, naučit se správně komunikovat s vaší drahou polovičkou a uvidíte, jak se ledy prolomí.

Ve třinácti kapitolách autorka popisuje nejčastější konflikty, které se mezi muži a ženami mohou odehrávat, a nabízí jejich snadná řešení. Swoboda zastává názor, že klíčem k úspěšnému vztahu je návrat žen k ženskosti, přirozené ženské energii, jež oproti mužskému principu boje a neústupnosti staví na síle porozumění, důvěry a komunikace. Poukazuje rovněž na to, že pokud se ženy cítí samy v sobě býti spokojené, jednají poté lépe i s muži, a to přispívá k blahodárnému vztahu plnému pochopení.

Kniha je tedy určena všem ženám, které mají problémy samy se sebou a nedokáží v sobě najít sílu a vyrovnanost, dále pak všem svobodným dívkám, které touží po vysněném princi, ale i těm zadaným, které mají ve vztahu problémy. Autorka z vás udělá šťastnou ženu v tom smyslu, že ve všem budete hledat pozitivní přístup a uděláte si v životě jednou provždy pořádek.

Naučí vás flirtovat či poskytne rady, jak se uklidnit a chovat na prvním rande. Také apeluje na to, že pokud budete vašemu partnerovi věřit, tak mu to dodá sílu. Rovněž byste měla vědět, že někdy je lepší v některých situacích umět ustoupit. Naučí vás vážit si sama sebe, či co se můžeme naučit od koní při zaříkávání mužů. Kniha přináší rovněž příběhy ze života, na kterých autorka ukazuje, zda se hrdinové zachovali ve své životní roli dobře, či nikoli. Možná, že vám bude nejeden příběh blízký. Vždyť jde o zážitky nám dnes a denně známé.

Jak se naučíte vážit si sama sebe

Několik „domácích úkolů“:
- Udělejte si seznam všeho, co vám prospívá a dodává energii, co byste si chtěla dopřát nebo co byste chtěla dělat.