Všechno, co jste chtěli vědět o sexu (nejen) 21. století, ale báli jste se zeptat

divka

Někomu může znít titul Budoárová bible rouhačský, v někom vzbudí čirou zvědavost. Nehledejte v tom nic záludného. V podtitulu se jasně píše, že jde o Průvodce sexuálním potěšením pro moderní dobu. Američanka Betony Vernon je designérkou kolekcí sexuálních šperků a autorkou katalogů, v nichž popisuje svoje výtvory a možnosti jejich využití. V tomto případě jí už byl tento formát malý, a proto se pustila rovnou do knihy.

knihaKdo titul už četl, dobře ví, že slovo bible i průvodce jsou v názvu knihy zcela oprávněně. Betony Vernon pojímá téma sexu pro současné milence se vším, co k tomu patří. V souvislosti s milostným obřadem se autorka dotýká životního stylu, vhodného stravování nebo fyzické kondice. V Budoárové bibli podává rozmanitý přehled technik a praktik, neopomíná ani doporučení týkající se zdraví, hygieny nebo estetiky lidského těla.

V Průvodci sexuálním potěšením pro moderní dobu se můžete těšit na řadu téma, jako jsou anatomie a poznávání sama sebe, péče o prostředí určené pro sexuální aktivity, negativní vliv alkoholu a drog na sex, mužský a ženský orgasmus, lechtivé doteky peříčka, studené a horké vzrušení, svazování nebo flagelace. Autorka čtenáře nepřesvědčuje a k ničemu „nenutí“. S pomocí řady informací představuje rozmanité přístupy k sexuálnímu obřadu a nabádá zájemce ke zvědavosti a oproštění se od studu a obav.

Myslím si, že popularitu a uznání získala kniha především díky otevřenosti, se kterou je napsaná. Autorka v ní nikoho nesoudí a mezi lidmi nedělá rozdíly. Budoárová bible je určená pro singles, vyznavače rozmanitosti i páry jakékoli sexuální orientace. Proti projevům vulgarity, lascivnosti a lehkovážného tónu, které bohužel velmi často téma sexu doprovází, Betony Vernon staví upřímnost, úctu a respekt k člověku, milenci a partnerovi.

Kniha jako průvodce, rejstřík rozmanitých možností a podob sexuálního obřadu funguje dokonale. Autorka neříká, co máte cítit, ale snaží se vás navést, abyste vy i váš partner cítili maximum. V mnoha kapitolách mluví o zapojení celého těla a všech pěti smyslů do sexuálního obřadu. Vyvrací naopak domněnku, že sex se týká pouze lidských genitálií. I v 21. století by se dalo říct, že Budoárová bible šíří jakousi osvětu. Věnuje se totiž i mýtům a předsudkům spojným se sexem. Titulek recenze mluví o sexu (nejen) 21. století. Ne, že by snad tato éra trvala tak dlouho, aby se dalo hovořit o nějakých trendech. Téma sexu ale funguje s přesahem a je univerzálně nadčasové. Různé kultury byly v minulosti k sexu velice otevřené. Tato období se však střídala i s dobami, kdy šlo téměř o tabu. Kniha Budoárová bible je jedním z výrazných titulů, které se snaží otevřít a zpřístupnit diskuzi pro současné zaujaté publikum.

Vědecké výzkumy dokázaly, že penis většiny mužů, kteří si v tomto směru připadají nedostateční, zdaleka nemá podprůměrnou velikost. Vezměte v úvahu, že naši řečtí a římští předkové dávali přednost menšímu penisu před větším, jejž považovali za příliš ordinérní. Takže ať už jste si naměřili jakoukoli délku penisu, popusťte uzdu fantazii, buďte kreativní a snažte se svému protějšku působit slast i jinak než pouze penetrací. Muži, kteří svou tělesnou výbavu berou takovou, jaká je, a naučí se obratně, bez studu a zábran projevovat svou erotickou osobnost, nejenže zákonitě prožívají (a svým partnerům poskytují) lepší orgasmus, ale i zdravější a spokojenější milostné vztahy. [1]

[1] VERNON, Betony. Budoárová bible: Průvodce sexuálním potěšením pro moderní dobu. Praha: dybbuk, 2014, 348 s. ISBN 978-80-7438-109-6. Str. 84.